Poczta - Serwer SMTP
Wysyłanie wiadomości mailowych w systemie CMS odbywa się za pomocą skonfigurowanego konta pocztowego protokołu SMTP. Poniższe wartości ustawień znajdziesz na Stronach Pomocy swojego dostawcy konta pocztowego a jeśli nie udostępnia takowych, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta swojego dostawcy w celu pomocy technicznej w konfiguracji konta SMTP.
W polu "Adres Od" podaj ten sam adres e-mail co w polu "Nazwa użytkownika - Login". Niektórzy dostawcy pocztowi nie umożliwiają podania tej wartości innej niż adres e-mail konta SMTP.
W polu "Nazwa Od" podaj nazwę, która pokazywać będzie się odbiorcy, jako auto wiadomości. Może to być Twoje imię i nazwisko lub nazwa strony.
Pozostałe pola uzupełnij danymi uzyskanymi od dostawcy pocztowego a następnie kliknij w przycisk "Sprawdź połączenie". Gdy dane będą poprawne, a połączenie z kontem SMTP zostanie nawiązane poprawnie, pokaże się informacja o udanym połączeniu i zapisaniu danych konta SMTP.